2010/10/19

Touching Ground

Office Entrance
Ha, what can I say?!
Yesterday I got off the plane in O'Hare Airport in Chicago, my colleague Bill picked me up and showed me the Office. After that we went to his place to go out to dinner with his two roommates. And hey, the pizza over here is damn tasty, guys!

The cars are bigger, the coke is colder and the people are very friendly  and open minded.

Edit: The first picture: me at the Munich airport, second: shows the entrance to my new office for the next six months  and I will post the inner of it later.

************ for my german readers: ************
Ha, was kann ich sagen?!
Gestern bin ich im O'Hare Flughafen angekommen, Bill mein Kollege hat mich abgeholt, wir haben die Firma besucht, dann mit seinen Mitbewohnern Pasta essen gegangen. Und die Italiener hier sind gut!

Größere Autos, kältere Cola und die Leute sind sehr freundlich und aufgeschlossen.
Edit: Das erste Bild: ich am Münchner Flughafen, zweites: zeigt den Eingang zum Büro, in dem ich die kommenden sechs Monate sein werde. Ich werde das Innere des Büros noch veeröffentlichen.

Und hey, mir geht es blendend. Ich bin sehr froh darüber hier zu sein. Was ich alles noch so erleben werde, wird's hier zu lesen geben - once upon a time...    ;)